Firmast

2022 aasta 16. oktoobril täitus 30 aastat päevast, millal Tallinna Linnavalitsuse ettevõtlusosakond väljastas tunnistuse, millel seisis „ Aktsiaselts Infotark on registreeritud Eesti ettevõtete, asutuste ja organisatsioonide registris.“

Täna oleme Eesti suurim bürootarvete, –tehnika ja –mööbli müügifirma ning meil on kokku kaheksa kauplust üle Eesti:
Tallinnas, Tartus, Narvas, Pärnus, Jõhvis 
ja Valgas.

Meie peamisteks trumpideks, miks kliendid on valinud meid oma partneriks kontori varustamisel, on kahtlemata suurim nomenklatuur, mis on pakkumisel Balti regioonis, ja võime isegi väita, et analoogset kauplust nagu Tallinnas Peterburi tee 92E asuv kauplus ei ole ka mitte Soomes ega Rootsis. Kolmel tuhandel ruutmeetril on väljas üle 14000erineva toote, mis katavad ka kõige nõudlikuma kliendi vajadused bürootarvete, -tehnika ja –mööbli osas.

Samas hoones paiknevas laos on hoiul üle 24 tuhande erineva toote ligi 3 miljoni euro väärtuses ja see on paigutatud 7000 m² kogupinnale, kus kaubariiulite kõrguseks on 10 meetrit.

Logistikakeskuse maht ja paindlikkus tagab suurklientide katkematu varustamise kõige vajalikuga.

Kaubavalikus on esirinnas maailma juhtivad brändid:

  • IT valdkonnast: HP, Brother, Canon, Samsung, Epson.
  • Kontoritehnika valdkonnast: Dahle, Rexel, Kensington, GBC, Casio, Texas Instruments.
  • Kontoritarvete valdkonnast: 3M, Esselte, Hamelin, Apli, Hama, Leitz, Pilot, Parker.
  • Mööbli valik põhineb eelkõige kodumaistel tootjatel Standard ja Thulema.

AS Infotark kuulub aastast 2005 Skandinaaviamaade kaubaketti nimega NORDIC OFFICE ALLIANCE.

See on võimaldanud meile tellida tootjatelt ja müüa kaupa oma brändi nime all kliendi jaoks parima hinna-kvaliteedi suhtega.

JÜRI ROSS

Büroomaailm juhatuse esimees

Lisaks igapäevaselt müügis olevale kaubale oleme oma klientidele pakkumas:

individuaalseid lahendusi vastavalt teie kontoriruumidele mööbli osas;

IT-lahendusi ja regulaarset IT-tehnohoolet, kus klientidele pakuvad tuge koolitatud IT-spetsialistid;

kliendi oma kauba ladustamist, vajadusel ka komplekteerimist ja saatmist;

paljundus- ja reklaamplakatite trükiteenus formaadis kuni A5-A0.

reklaamsärkide ja logotoodete valmistamine;

templite ja visiitkaartide valmistamine ;

3d-printimine teenustööna jne, jne.



Arvan, et meie edu aluseks sai Soome äripartneri minule 1992. aastal esitatud küsimus:

„Jüri, OK! paneme leivad ühte kappi, aga ütle, kes hakkab sulle palka maksma?“

Minu vastuseks oli – eks ma pean ise selle välja teenima.

Mauri kostis selle peale: „Seda nüüd küll, aga tegelikult palka hakkavad sulle maksma kliendid“.

Selle postulaadi alusel on sõnastatud ka meie missioon:

SÄÄSTA KLIENDI AEGA, VAEVA JA RAHA, mida on meie firma 125 tublile töötajale tutvustatud nende esimesel tööpäeval.

Tänan kõiki meie kliente, töötajaid ja koostööpartnereid nende fantastiliste 29 aasta eest, mil meil on olnud rõõm koos töötada!

Head Büroomaailma sõbrad!

 2021 juuniks valmis senise Kadaka tee 56b kaupluse kohale uus ja suurem Büroomaailm.

Ootame teid meie uude Kadaka Büroomaailma.

Rõõmsate kohtumisteni Büroomaailmas!